Saturday, 17 May 2008
¿Quién asesinó a la idea? (creativa) : Who killed the idea? (creative) : Canneslions 2003
Satire about the different facets of creativity in a world where style is often more important than the content and form rather than function.
In these times of poverty some creative advertising in which we live every day arrives this document shows that (how creative and advertisers?) How people are struggling to defend their ideas off the attacks and try to decipher the biggest culprits of the "murder of Good ideas. "
Short of creative guru Hermann Vaske presented with great success at the Cannes Advertising Festival (edition 2003) with actors Harvey Keitel, Nadja Auermann and Debi Mazar.
Co-funded by advertisers one of the most pioneering and creative these days, the German car company BMW. Whose car BMW 5 Series leads, in return, the protagonist.
Sátira sobre las distintas facetas de la creatividad en un mundo en el que el estilo es muchas veces más importante que el contenido y la forma más que la función.
En estos tiempos de cierta pobreza creativa en la publicidad que vivimos cada día llega este documento que muestra (¿a creativos y anunciantes?) cómo las personas luchan por defender sus ideas frente a los ataques e intenta descifrar a los mayores culpables del "asesinato de buenas ideas".
Corto del gurú creativo Hermann Vaske presentado con gran éxito en el Festival Publicitario de Cannes (edición 2003) con los actores Harvey Keitel, Nadja Auermann y Debi Mazar.
Cofinanciado por uno de los anunciantes más vanguardistas y creativos de estos tiempos, la empresa automovilística alemana BMW. Cuyo automóvil BMW Serie 5 conduce, a cambio, el protagonista.
Tags: who killed the idea bmw serie 5 hermann vaske cannes 2003 creativity ideas creatividad advertising publicidad agencias
In these times of poverty some creative advertising in which we live every day arrives this document shows that (how creative and advertisers?) How people are struggling to defend their ideas off the attacks and try to decipher the biggest culprits of the "murder of Good ideas. "
Short of creative guru Hermann Vaske presented with great success at the Cannes Advertising Festival (edition 2003) with actors Harvey Keitel, Nadja Auermann and Debi Mazar.
Co-funded by advertisers one of the most pioneering and creative these days, the German car company BMW. Whose car BMW 5 Series leads, in return, the protagonist.
Sátira sobre las distintas facetas de la creatividad en un mundo en el que el estilo es muchas veces más importante que el contenido y la forma más que la función.
En estos tiempos de cierta pobreza creativa en la publicidad que vivimos cada día llega este documento que muestra (¿a creativos y anunciantes?) cómo las personas luchan por defender sus ideas frente a los ataques e intenta descifrar a los mayores culpables del "asesinato de buenas ideas".
Corto del gurú creativo Hermann Vaske presentado con gran éxito en el Festival Publicitario de Cannes (edición 2003) con los actores Harvey Keitel, Nadja Auermann y Debi Mazar.
Cofinanciado por uno de los anunciantes más vanguardistas y creativos de estos tiempos, la empresa automovilística alemana BMW. Cuyo automóvil BMW Serie 5 conduce, a cambio, el protagonista.
Tags: who killed the idea bmw serie 5 hermann vaske cannes 2003 creativity ideas creatividad advertising publicidad agencias